Co powinna zawierać strona internetowa Twojej firmy

Każda firma powinna mieć swoją stronę internetową. Rozróżniamy kilka typów stron internetowych takich jak:

  1. Strona typu wizytówka – prosta strona oparta o podstawowe dane kontaktowe.
  2. Strona typu One Page – jest to strona przewijalna, z reguły bardzo długa, zawiera linki w górnym menu – po kliknięciu na link przewija do danej sekcji. Jest to przyzwoita forma, ponieważ klient może szybko znaleźć daną sekcję.
  3. Rozbudowana strona z osobnymi podstronami – Jest to rozszerzona wersja strony wizytówki, tutaj należy zapełnić podstrony dużą ilością treści, opisów i zdjęć danego produktu czy usługi.
  4. Sklep internetowy tj. e-commerce – strona, która zawiera produkty na sprzedaż. W pierwszym widoku zazwyczaj mamy listę produktów, filtry, wyszukiwarkę. Po kliku na dany produkt przechodzimy do szczegółów produktu. Tam zazwyczaj jest przycisk typu CTA „Call To Action” z napisem „Kup Teraz”, który przenosi nas do strony Checkout page gdzie klient wpisuje dane adresowe do wysyłki i później zostanie przekierowany do operatora płatności.

Cena poszczególnych stron internetowych na zlecenie różni się w zależności od firm tworzących strony internetowe. Standardem jest również strona typu „Responsive Web Design” – jest to strona która wyświetla się poprawnie i bez przeszkód, czcionki oraz zdjęcia są dostosowane dla urządzeń mobilnych takich jak tablety, smartfony.


Udostępnij znajomym:

Follow by Email
Facebook
Twitter