Stwórz nagłą potrzebę poprzez oferty limitowane

1

Jedna z podstawowych zasad psychologii wykorzystywanych w sprzedaży mówi, że najbardziej pożądamy rzeczy, których mieć nie możemy. Nie ma przy tym znaczenia, czy jest to nam potrzebne. Wizja starty okazji nabycia limitowanego dobra potrafi skutecznie skłonić ludzi do wydawania pieniędzy.

[themepacific_box color=”blue” text_align=”left” width=”100%”]
Strategie tą doskonale wykorzystała niemiecka firma Tchibo, dystrybuująca kawę oraz inne produkty. Ich oferta zmienia się każdego tygodnia. Zachęca to (a czasami wręcz zmusza) klientów do częstych wizyt i szybkich decyzji, ponieważ produkty mogą momentalnie zniknąć z półek.
[/themepacific_box]

W jaki sposób Ty możesz zachęcić swoich klientów do skorzystania z Twoich usług lub produktów, narzucając im limity?

2

Author: Michał Szymański

Specjalista od social media, bloger, fascynat startup`ów i nowych technologii. Twórca portalu BiznesFlow.pl. Autor licznych artykułów z tematyki produktywności, efektywnej nauki, biznesu internetowego. Prezes stowarzyszenia Tea Club wspierającemu młodych ludzi w rozwoju zawodowym na arenie międzynarodowej. Prywatnie pasjonat tańca "breaking" (breakdance), tańczący nieprzerwanie od 11 lat.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *