Zaoferuj klientowi wyjątkowe doświadczenie i emocjonalne przeżycie

1


W jaki sposób możesz wyróżnić się nie tylko świetnym produktem czy usługą, lecz także dostarczając klientowi przeżycie, którego długo nie zapomni?

[themepacific_box color=”blue” text_align=”left” width=”100%”]
Firma Local Motors w cenie sprzedawanego samochodu ujmuje hotel i wyżywienie dla 2 osób na 6 dni. W trakcie tego czasu klient, pod okiem doświadczonego mechanika, ma okazję złożyć swój własny samochód.
[/themepacific_box]

Co Ty mógłbyś wymyślić, aby móc oferować emocje i przeżycia w swoim biznesie?

Częstokroć są one o wiele cenniejsze, niż sam produkt. W końcu firm sprzedających samochody jest wiele, ale szansy na złożenie własnego auta żadna z nich nie oferuje.

Dla wielu mężczyzn (kobiet zresztą także) samochód to zdecydowanie więcej niż tylko środek komunikacji. Może określać osobowość właściciela, jego status społeczny i materialny, jego postrzeganie świata i wiele innych rzeczy.

Rozważ:

– Z jakimi ważnymi dziedzinami życia Twoich klientów może wiązać się sprzedawany przez Ciebie produkt lub usługa.
– Jakie emocje może w nich poruszać?
– Jakie ważne momenty im przypominać?
– Do jakich marzeń się odwoływać?

Jeśli uda Ci się odpowiedzieć na powyższe pytania, stworzysz coś naprawdę wyjątkowego.

Autor: Michał Szymański

Author: Michał Szymański

Specjalista od social media, bloger, fascynat startup`ów i nowych technologii. Twórca portalu BiznesFlow.pl. Autor licznych artykułów z tematyki produktywności, efektywnej nauki, biznesu internetowego. Prezes stowarzyszenia Tea Club wspierającemu młodych ludzi w rozwoju zawodowym na arenie międzynarodowej. Prywatnie pasjonat tańca "breaking" (breakdance), tańczący nieprzerwanie od 11 lat.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *